Ännu en dag närmare sommaren?

Gud vad jag myser hela tiden, kind of gött. Inte gjort allt för mycket denna vecka, ridit lite hästar, glidit omkring, myst framför tv,n men framförallt så har jag inte öppnat en bok på en hel vecka, det kallar jag riktigt mys. Funderar fortfarande starkt på att söka vreta KY, kan vara skönt att ha det gjort men kan vara ännu skönare att inte göra det? AE det blir nog att spendera de närmaste åren som ryktare iaf :) Men vart är den stora frågan? Men, like the sun goes up....

Ikväll blir det tacomys i veckans "egna hus", vår ridlärare Mimmi har åkt på semester och vi är både husvakt, stallvakt,hästvakt,kattvakt och hundvakt. Så imorgon blir det även tolkning efter sketisen! Haha kan bli intressant. Vad mer kvällen har att erbjuda får vi se, enda regeln vi fick lyder såhär; Ni får icke röka inomhus. ;)



Lovly summertime.



D
essutom har inte ens en vecka gått utan HG, hur ska vi klara hela fyra veckor. Jag älskar er, era sjuka jävlar.

 


Kommentarer
Postat av: m

älskade HG <3 finns inga som vi!:D

2010-03-02 @ 13:26:59
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0