ab imo pectore

God kväll mina kära vänner! Midnatt är slagen och jag har inte en blekaste aning om varför jag är så pigg, denna dag har varit hård, det kanske har gett positiv inverkan eller är jag bara övertrött - inte vet jag. Drunknar iallafall i alla dessa papper och böcker, men nu ni tjejer och killar så går jag all-in, fullt ut så att säga eller som ett gammalt men sant ordspråk; Siktar man till stjärnorna så kankse man iallafall når till trädtopparna! Men mer än så ska jag väll kunna åstadkomma, vill jag så kan jag och på tal om det, FY vad jag hatar "frasen", det går inte! ALLT går om man vill och så är det bara - skam den som ger sig!

Har välla varit en OKEJ vecka va, Galet mycket med galenskaper på HG. Att jag aldrig kan lära mig att; gör man det man ska i skolan slipper man göra det hemma, men ändå gör jag allt man inte ska göra, suck på mig själv så att säga. Dock mina vänner har jag pluggat som en dåre i stallet, vet inte vad som gör det men där går allt som på smort, kankse för jag har min dröm bara några meter bort då?

Var ju ridsportsgalan i lördags oxå, mkt trevligt, kunde väll dock ha slutat bättre. Men aldrig att jag någon gång har haft tråkigt med detta gäng. Och Fricci min andra halva, ja hon bringar mig SÅ mycket lycka - me love you.
Och Jonteponte har gått o blivit tysk, detta ogillas skarpt, men vi får väll hoppas att grabben får jobba hårt ;) Detta betyder att även Frida flyttar, o jag hoppas över hela mitt hjärta att hon stannar nära mig :)

Känner nu hur träningsvärken kommer smygande för tro det eller ej - idag har jag gymmat, dock ej frivilligt, det skulle jag aldrig göra -  äckligt, trångt, svettiga människor, långsamt men framförallt TRÅKIGT och tråkiga saker är inte min melodie, att göra det man måste är att göra det man vill! Så nejtack inga gym för mig, räcker gått o väl att mocka skit, skotta snö och allt som hör till!

Ska väl ta o krypa till kojs nu och imorgon ska jag mysa i sägen tills JAG vill gå upp heheh det var länge sedan!
Sov så sött. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0