you leave me breathless...

Such amazing day! Har varit en riktig mysdag, bara pysslat i stallet med mina två troll. N&N var hoss frissan idag, Nisse gillade det inte men Ninni kunde inte få nog. Fina blev de :) Sedan kom Jess o hämta mig, så åkte vi ut till nästa Troll, Lovan. Mmmmm vad hon är fin, Johanna får nog inte tillbaka henne när hon kommer hem från Thailand. I'll keep her. hehe.

In love again

Ska även rätta mig ifrån förra inlägget då jag dillade om att det nästan var vår. Men så attan heller, idag har det snöat som tusan och nu fryser blasket på igen. Hej isgata, ska nog överväga att plocka fram mina gamla skridskor, skulle gå riktigt fort till skolan asso. MEN dock är ju jag ledig i tre veckor till! FY vad jag ska gotta mig, eller hmm jag menade igentligen FY vad mycket saker jag ska få gjort, eller? Vi får se - att göra det man måste är att göra det man vill! Jag skulle ju inte tacka nej till en resa till thailand just nu iaf, har ju nästan glömt hur gräs ser ut och hur det luktar, nyklippt gräs mmmm :)

På tal om ingenting sådär igen så måste jag bara beklaga mig över hur många hjärtlösa människor det finns, hur man rent ut sagt kan vara ett riktigt kräk utan att ens känna något. Hur man kan behandla andra själar så illa...jag fattar inte asso. Tänk om alla kunde vara som djur, tror inte riktigt på den teorin att djur bara är korkade, jag tror de bara är vänliga att de ser de bästa i allt och ger alla en chans utan att döma. Tänk om alla människor oxo hade så stora hjärtan. Då skulle väl alla må bra och vara glada?

Scintillae parvae praebent incendia magna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0