close your eyes, clear your heart and let it go

Känner att det snart är dags att ta tag i mitt liv på allvar, typ göra allt jag ska, inte vela hit och dit och tro att man kan glida runt på en räkmacka livet ut, nej nu ska jag få struktur på det hela, kankse skaffa mig en kalender, en sådan som jag hade förra året, det funkade ju rätt bra asso.... ha ha. Det är inte OKEJ längre att leka oskylig när man glömmer sin hjärna hemma och dessutom glömmer allt annat men som sagt; Bättre dåligt minne än dåliga minnen! Men kan ju nu dra en slutsats av det hela att detta var bara en tanke....För jag älskar att syssla med struntsaker, påbörja hundratals projekt och aldrig avsluta ett enda, komma och gå precis som jag vill, ändra mig när som helst... och bara följa ögonblickets ingivelse. Jaja ett halvår kvar av mitt glideri så kanske jag kan fundera på att bli vuxen sen...notera fundera!

Dagarna flyter på, everything changes but it still the same... kan ju undra vad det beror på, kankse längtan av att flytta eller rädslan av att lämna allt, jag vet inte det, är lixom lite upp och ner just nu! Trevlig utgång i helgen iaf, eller det är det väll alltid med de där pajjasarna, de är lixom bara BÄST! Och till helgen blir det oxå fest eller kankse fett med fest!?!? både fredag och lördag går vi all-in. Och jobb på det, mindre kul men ack vad jag älskar mina godingar där borta i stallet. Även nästa helg ska vi sätta stan i brand, inleder då "studentveckan" kommer bli typ GALET. På lördagen är det även ryttargalan i Lkpg med gänget från sundet, kan väll bli galet det med om jag känner nötterna rätt!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0