summer baby, summer

perfekt... trodde bara det ordet fanns i drömmar men icke.

kind of bloggtorka my dear friends men dock ingen torka utomhus, hell no! Allt jag önskar mig just nu är foppatofflor, bikini, grillad mat, gott att dricka och galna utekvällar... det här håller inte länge till asso, blir så less, finns ju verkligen inget som piggar upp i denna mörka kyla, knappt mina älskade hästar och då är det illa. Börjar verkligen funtra på vad jag ska göra efter studenten, det är svårt, mycket svårt! Men låt den som lever få se!
Och sjuk är man på det oxo och det blir ju inte bättre av att vi ska på utomhusstudiebesök i nyköping imorgon i fucking minus 15 grader, det är 30 grader för kallt, MINST! men tapper som man är knatar man dit och ser glad ut.

Och för att tillägga något magiskt har jag börjat nörda paradise hotel, inte OKEJ men KUL. men dock är det människoplågeri att sända programmet kl 22-23 då jag gör mig sällskap med sängen runt 20.

Och en sak till mina vänner så måste jag bara berätta att nyår nere i skåneland var helt unbeatable, behöver inte nämna några detaljer eller så men vad jag måste säga är att FRIDA är typ bäst i världen, aldrig har någon människa fått mig så, ja kort och tjockt - GLAD. me love you long time hun. men det sörjer mig att jag inte vet vart hon ska fara nu, jag skulle vilja ha henne i fickan och alltid kunna plocka upp henne när jag var ledsen :)

nu ni gubbar har jag trottsat min trötthet och alla mina tankar på morgondagens otroliga hämska kyla och inväntat paradise hotel, nu är det dags att skutta ner i sängen men nyponsoppan och årets sissta lussebulleeeeeee!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0