Dag 4

Dag fyra vaknade jag med tuppen som vanligt, upp och hoppa, dags att håppla pålle. Försökte använda den snabba och effektiva sidan utav mig men även denna dag kändes det som att hjärnan var obefintlig och kroppen kändes som om jag hade bestigit mount everest flera dagar i rad. Men att bygga banan, fixa alla priser, klippa gräset, rida bulis och åter fixa allt annat inför morgondagen tog mig hela dagen och det tog även alla mina återstående krafter att utföra detta mansgöra men sedan var det bara hem för att duscha bort allt grus för att sedan bege mig till krogen. Väl ute hade jag det riktigt roligt (som vanligt med de allra bästa girlsen) men med en liten tanke på morgondagen så begav jag mig hemmåt framåt halv tre, har nog aldrig hänt att jag gått innan stängningsdags. En åktur med mormor hem kan oxo vara ganska roande, bjöd på det mästa med många skratt dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0