Dag 6

Måndag och man borde gå till skolan men när klockan ringde 07:00 var jag inte levande, vet inte vad som tog värst, att jag varit nykter dagen innan eller att jag jobbat ihäl mig föregående dag, men min första tanke var, jag behöver mer sömn! Så jag somnade sött om och taggade på så sätt inför kvällens bravader. Men mina kära lagkamrater höll ledningen uppe i realkampen på åby och därmed vann, vilket kändes som att kvällen skulle sluta bra och det gjorde den verkligen.

Frammåt kvällningen drog hg-jävlarna mot eneby till Johanna eller lite mer kallad kortis, lillen, lillkräkis och ja, jag kan fortsätta med hennes smeknamn till imorgon, men det sägs ju att kärt barn har många namn.. :) innan anstormningen hade vi fått order om att vi skulle hålla oss lugna, inte spilla, inte spy och inte ta sönder partytältet, men ni som känner hg vet att detta inte var möjligt, vi lyckades (inte) uppfylla alla önskningar. Men vad roligt vi hade, som alltid med hg iofs, ni är bara så bäst. Beas klass var även där och de gillade att sitta still och spela spel vilket vi gärna hakade på en stund vilket resulterade i väldigt glada(fulla) människor! När kvällen började närma sig krogendags blev det dags att plocka ihop våra ägodelar vilket kan vara en tuff match bland dessa människor, men dagen efter brukar det ordna upp sig vems skor och jackor som igentligen är vems. Johanna tog sig även en rejäl åktur nedför trappen, hon överlevde som tur va men vetefan om hon hade gjort det om hon inte hade dessa promillen i sig, ni ser, alkohol är bra! Vägen till krogen kan ha vart den roligaste i mitt liv so far, behöver inte nämna alla smaskiga detaljer här men fyfan vad vi är bra!

Krogen var oxo en av de roligaste utgångarna på länge, kan det var varit för det var väldigt mycket alkohol inblandat eller bara glada studenter? mig spelar det iaf ingen roll för fyfan vilken kväll/natt/morgon vi hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0