Dag 7

Idag var vi lediga som TUR var! Anledningen till detta var att Fröken inte ville ha med oss på vandring i vårat numera vardagliga skick vilket kanske var en bra idé efter gårdagens bravader! Så tisdagen ägnade jag mig lite åt helt onödiga saker så som att ligga på soffan och se film i väntan av att det skulle bli em så jag kunde avvärka ännu en dubbellektion på körskolan, vilket inte är min favoritgöra men även detta gick sin väg och sedan var det bara på vinet igen och tagga utgång. Denna kväll började väl sådär halvbra, känslorna tog överstyr men efter några(många) jäger så såg vi ljuset igen! Vad vi kan konstatera efter denna kväll är att det blir verkligen vad man gör det till, för fyfan vad kul vi hade de sista timmarna! Men även det roliga måste ha ett slut så framåt fyra vara det dags att tänka hemgång!  Så puss på denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0