Studenten dag 1.

Vi inledde studentveckan med stil, glädje och kärlek, så mycket kärlek. Solen sken och alla var på toppenhumör. Vi förflyttade oss från vackra Norrköping, till lilla, lilla Sörping där vi tände grillen och korkade upp. Till och med fröken var där och såg på våra galenskaper, tusan vad jag älskar mitt REAL. Vi hade en egen mösspåtagning, kankse en sådan lite utöver det vanliga, men ni kan va lugna, allt finns på film och ni ska få se allt, nästan allt iaf, inte nakenscenerna! haha. Vi vrålade, härjade och sjöng oss igenom hela kvällen, det finns nog ingen klass som har så många "sånger". Det vankades natt så vi tog våra mössor och begav oss mot bussen där det vrålades ännu mer till bilarnas förtjusning. Inte ens farbror blå stannade, han vinkade så glatt och tänkte nog, låt dem hållas de idioterna! Bussresan var iaf väldigt ostadig så som jag minns det, men inte hängde vi läpp för det, vi sjöng HG till landslageeet om och om igen. Väl inne på krogen härjade vi som vanligt och drack alldels för mycket förstås. Vad som hände därefter behövs inte nämnas här. Så summan på kardemumma av denna kväll är att jag älskar vildhingsten och de brunstiga stona så fruktansvärt mycket, så tanken av att vi bara har en vecka kvar tillsammans gör ont, ont enda in själen. Ni är det bästa jag vet, föralltid.





please don't go
Let me have you just one moment more
all I need
All I want is just one moment more
You've got to hold me and keep me

Tell me that someday you'll be returning
And maybe
Maybe I'll believe
It's just enough to see a shooting star
To know you're never really far
It's just enough to see a shooting star
To know you're never really gone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0