älskade sol

Våren är här för att stanna, hoppas jag! För nu åker brillsen på och jackan av o så bär det ut på en skentur med min vän Nils, kan det bli bättre? Ikväll vankas det fest och ingen såndär halvtråkig fest utan HGfest, då kan det bara bli galet! Puss på er, vilken bra dag. Det enda som saknas i mitt liv just nu är min älskade vän Frida, men jag lovar dig att våra tider kommer åter ♥



"Solen är ovan molnen" Citat av en inte allt för smart Friccia.
Men hon har ju så rätt. Solen finns alltid öven molnen och molnen stannar inte föralltid.
Vilket betyder att solen snart kommer att skina över oss igen, mitt älskade hjärta.

Kommentarer
Postat av: fricci

du är världens bästa! <3

2010-03-26 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0