amazing

Jaha, sista dagen på mitt dåliga liv, imorgon ska jag lyda frökens order och göra allt man ska och inte vara så tvärimot hela tiden. Imorgon börjar även mitt och Jojos maraton, dock har vi delat upp det i delar, mycket små delar. Många bäckar små....? Beach 2010 och fetma är ett minne blott? Vi får se.

Kind of perfect day.
Gick upp med tuppen och tro det eller ej men jag gillar tuppen. Åkte till Mantorp där det vankades nationell hoppning, Nissepung sprang på fint och Brinkan styrde bra! Då blir man som ryktare nöjd. Kungen har skött sig, för att vara Nisse förstås. Han gör ju som sagt nästan alltid tvärtimot, men det finns en charm i det oxo.
När klockan slog runt 15 styrde vi vår kosa upp till ånestad där det vankades ännu mer hästtävlingar, trevligt va det! Ja ni kankse har förstått att jag tillbringar väldigt mycket tid med dessa hästar, har hört att man kallas hästnörd då, men jag skulle nog säga hästcooling, för vad är coolare än att glida runt osminkad, ruffsig, skitig och onormalt lycklig? ae inte mycket va.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0