B som i bag, B som i box

Att plugga måste ju verkligen vara det tråkigaste som finns, det var väldigt länge sen jag pluggade såhär mycket. Har tom träsmak i baken och axlarna värker, massage skulle ju vara en höjdare just nu, dessutom kliar det i hela kroppen för att jag suttit still i princip hela dagen men imorgon är det fredag och det innebär fest, och även om jag sagt efter förra gångens händelser att jag aldrig mer ska dricka en droppe starkt och att jag aldrig mer ska klättra på baren och att jag aldrig mer ska "dansa" med vakterna så känner jag på mig att morgondagen kan bjuda på liknande händelser, men vem vet! Livet är till för att levas och var och en bestämmer på vilket sätt man ska leva det.

Kan även konstatera efter ett telefånsamtal att grabbar slutar aldrig förvåna en. Men ska inte dra alla över en kant nu, det finns säkert jättebra grabbar men det kan inte vara lätt för de när de endast har fått en pillisnorr att tänka med, inte många hjärnceller där inte. Men vi lever vidare i tron om att vi ska hitta den rätta som lever upp till alla våra önskemål...

Och tjejer, hur mycket är inte detta beerland då?!!? 
Älskade, saknade tider. 
Säger bara, Var är boxen? Där är boxen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0