en dag fattigare, en dag rikare!

De senaste dagarna har varit riktiga toppendagar, goda vänner, hästarna och vackert väder - vad mer kan man be om?! Tänk om varje dag kunde spenderas på detta vis. Helgen blir nog inte så tokig den häller, som sagt så blir det 3dagars i Södertälje fullt med tävling, hästar och trevligt folk, vad kan gå fel. Nisse är frissad och klar, han blänker så att säga. Allt är färdigpackat utom mina grejer så klart. Vi är på G. Dock kommer jag ju självklart att sakna Jonteponte och Frida, det är tomt utan de, väldigt tomt.

Tur att klockan är mitt i natten och att jag ska upp mitt i morgonen och jag är pigg som en lärka, detta bådar gott. Kommer säkert att glömma hjärnan hemma imorgon...Tur att jag har Sara som styr upp nästan allt i mitt liv helt enkelt, hur ska det gå utan henne i framtiden. En tanke slog mit förut att jag kankse skulle söka ett "vanligt" jobb här i Norrköping och stanna här ett tag till nu när allt är så bra men jag kan nog inte vara Norfare livet ut, hur mycket jag än älskar det så måste jag nog dra snarast om det ska bli något utav mig med.



Fyll inte ditt liv med dagar, utan fyll dina dagar med liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0