helt onödigt men....

Visste du...
att jag vill
- mer än allt just nu ha sommar, så att allt är sådär lyckligt igen. Och jag vill ha tillbaka alla E+F dagar.
att jag har - en härlig dag framför mig :)
att min senaste kyss - var väl totalt onödig.
att jag lyssnar mycket på - ehhm? jag lyssnar på det jag vill.
att jag funderar på - att dra utomlands efter studenten för att stanna i värmen. 
att jag pratar – oftast för mycket.
att jag inte gillar – SNÖ och vinter!
att min första riktiga kyss – var med Pontus, min första och kanske enda riktiga kärlek.
att jag avskyr när folk snackar - illa om andra.
att kärlek är - något som bara finns på film?
att jag gillar – livet på sommaren, allt som har med sommaren att göra, tom sommarregn.
att jag alltid kommer att – leva som jag vill.
att jag blir förälskad i - Charm!
att sist jag grät var – Igår! Känns som att jag inte har några tårar kvar nu hehe.
att min mobiltelefon är - lika trasig som alla andra jag haft :)
att när jag vaknar på morgonen – så är jag oftast pigg och glad :)
att innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna och rystar täcket och kollar under sängen...
att idag har jag – myst!
att jag just nu tänker på - finns många tankar som snurrar vill jag lova.
att i kväll ska jag – träffa mina bästa brudar.
att i morgon kommer jag – ingen vet vad morgondagen har att erbjuda :)
att jag hoppas – att allt ordnar sig för min hunni, att det kan va hon och jag livet ut, så som det ska va. Hästfest!
att jag verkligen vill - att mormor och morfar kommer hem helskinnade och att livet blir bra tillslut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0