I'll hold yesterday in my heart

Vilka trötta dagar, måste vara det gråa vädret det beror på! Men nu kan det bara bli bättre, har en väldigt starkt kärlek till både regn och lera just nu faktiskt, allt går bra utom snö! Tur jag har mina fina vänner och hästar som alltid färgar dessa gråa dagar. Red en ny häst idag i skolan, en ponny, rätt så skoj, lite grön men väldigt trevlig så hon och jag ska showa lite på dressyrbanan på söndag, vi får se hur det går, ponnyemma haha! Mitt hjärta har ju alltid slagit hårt för dessa ponnysar trots mina 170 cm, så tanken slog mig att ponnystuteri vore något, tänk vad gulligt att ha hela gården full med ponnybebisar!

Har nu gått i skolan 2 dagar och jag är redan slut, tackar mig själv varje dag att jag valde denna linje, hade aldrig fixat ngt annat. Men nu är det inte långt kvar asso, på måndag sticker Hg till lite varmare breddgrader, nämligen metropolen malmö! Ska hälsa på Kungen i ponnyakuten bla. Ganska gött sedan blir det lov och sen går allt lika fort som en vindpust om inte fortare, tacka gud för det för hösten och vintern har varit alldels för lång.

Nu ska jag sticka till nästa stall, och idag ska jag inviga våren på riktigt, jag ska plocka fram gammla faran ur garaget, nämligen min älskade cykel. Ska se om jage kan hoppe hästen idag, min rygg har gått paj, jag brukar aldrig klaga på att jag har ont men denna gång har jag ONT! Lixom huvudet är i en position men det går nog över till jag giter mig. Om jag nu gör det vill säga, den rätta grabben verkar vara svårare att hitta än jag trott HA HA.

See ya,
Take care in world who doesn't change at all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0