Kontorsnisse...

Alldels riktigt, vi är fast i storstaden Stockholm! Igår när tävlingarna var slut var vädret mer eller mindre kaos, vilket resulterade i, transproter i diken, lastbilar som kanat av vägen och liknande otäckheter. Så fort det är djur med i bilden så blir jag så illamående och orolig vilket resulterade i att det var svårt att sova. Men så vitt som jag vet kom varken hästar eller människor till större skada igår, förutom den stackars hästen som hade trampat igenom hela hovväggen ända in till hovbenet med broddarns, den fick åka akut då det var kritiskt om den skulle fixa detta, det var verkligen blod överallt!

Men nu ni så sitter jag på Saras kontor och har faktiskt gjort liet pappersarbete!! Sorterade in massa papper i bokstavsordning, och jag som knappt kan alfabetet...suck. Vi ska väll snart ta och bege oss till Södertälje för att hämta Nils för att sedan åka hem till gammle Norkan! Han har vart så duktig trots bravaderna, han förvånar mig hela tiden, till och med tjejerna i uppstallningen berömmde han för att han är så lugn och snäll, men skenet kan ju bedra. Han bara kör den grabben i vanliga fall, men vårt motto är ju trots allt; Kör bara kör, Kör såre blör!! Och dessa motton ska uttalas med galen östgötska! På sundetvis så att säga!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Kanske va tur att inte vi kom till Södertälje då ;) Jag slipper gärna snökaos!! Men Borås va lite kaos de me! :(

2010-03-22 @ 12:41:21
URL: http://michaelaoberg.blogg.se/
Postat av: fricci

kör såre blör taxidriver!

2010-03-25 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0