love is all we need

Ännu en ledig dag, har hunnit med väldans mycket idag. Gled även förbi mitt älskade HG en sväng, det är nog inte många i denna galna värld som hänger på sin skola frivilligt?!?! Men familjen på Hg är bara toppen. You makes me so happy guzzzar! Och om jag ska vara ärlig så är inte en människa på denna skola helt frisk, sjuka människor. :)
Ska åka o rida Lovvis nu, toppenhäst! Mamma ska få rida lite med så hon blir glad :) Sedan bär det nog av bort mot norfet för att plugga lite....suck. Men snart är detta slut, trots att det är enormt sorgligt och hjärtekrossande att lämna HG så ska det bli så underbart att inte behöva öppna en bok, ialla fall på några år. Mitt hjärta bara skiner när jag tänker på hur bra livet kankse kan bli trotts allt.

Shettistrimmning är alltid roligt!

Hold on before it’s too late
Or until we leave this behind
Don’t fall just be who you are
It’s all that we need in our lives

Now the risk that might break you
Is the one that would save
A life you don’t live is still lost
So stand on the edge with me
Hold back your fear and see
Nothing is real til it’s gone

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0