N&N

Jag har sagt det förr och jag säger det igen; jag ska aldrig mer dricka sprit! Kvällen/natten var väl till det mästa top notch! Förutom vissa bravader som vanligt då, to much drama för min smak, detaljer nämner jag som vanligt inte här :) galet var det iaf... och idag är jag verkligen blåslagen, en sak lärde jag mig igår, is+högklackat är inte något att rekomendera. Skeen du groode!

Dagen idag har spenderats hos trollen i stallet, en dos häst hjälper verkligen mot allt. Gjorde även Nissepung tävlingsfin så nu är det knoppat och klart inför morgondagen då det bär av till Linköping, hoppas han är sådär snäll och lugn som kan kan vara ytterst sällan :) Min prins!

Men nu ska jag verkligen nanna kudden, 2 timmar sömn är inte okej, känns som att jag börjar bli gammal som gatan. När man var yngre orkade man ju vad som hälst HA HA.  Och dessutom är jag inte ett dugg avensjuk på mina kära vänner som har ställt klockan på 02:45 för att bege sig till Ullared, o när jag tänker på "en dag på ullared" så är jag endå rätt nöjd med mitt nuvarande tillstånd. God natt mina käraste. Ska även tillänga ett hjärta i detta inlägg till min käraste vän Heidi, du gör mig hel. Och när jag endå är igång; en vädjan till min Johanna- bli inte pojkvänstråkig nu, det känns inte lätt att vara sista singeln, är våra galenskaper över?

/
you only got one life so now is it time for you to live it. Live it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0