Oaoaoao

Så nedrans jävla trött på denna snö! Annars brukar jag tycka lite synd om snön när den smälter, blir smutsig, grå och ful. Det är ju mycket finare när den är pulvrig istället för klumpar, och när den glimmar men nae nu tycker jag inte ens att det är en gnutta synd när den blir så ful. Jag hånskrattar inom mig när jag ser det fula gråa töet. Det måste ju vara något fel på jorden? Jag tror att jorden har flyttat på sig långt bort från solen, vem vet kankse på väg mot en ny istid? brrrrrrrrrrrr...

Jag har jätte träningsvärk i armen, inte såndär skön träningsvärk utan det gör ont, väldigt ont och bara i ena armen, konstigt. Har även typ brytit stortån, kan inte röra den hahah men man ska inte klaga, jag skulle ju kunnat tappat den i ännu värre fall. 

Min hoomi Nissepung fick lalla omkring i ridhuset idag, han var nöjd kan man säga och lite trött, eller Nissetrött vilket menas med att han var på jorden :) Och Ninnsan myste mer än vanligt, hon är go hon när hon vrider sig ut och in tills hon står typ på ett ben för det är så skönt att bli kliad. 

Kolla detta, gulligt! Men framförallt galet kul!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0