plusgrader i mitt hjärta

Strålande sol, blå himmel och plusgrader! Kan knappt tro att detta är sant, det sägs ju att är det en "bra" vinter så blir det en bra sommar :) Då slog det mig att jag börjar ju jobba direkt efter studenten vilket betyder att bada är ett minne blott? Bada som är min favoritsyssla, men jag får väl bada nog i turklandet för att sedan njuta av min hästsommar♥ Och nu ni ska ni få höra, idag har jag sovit som en gris! Tog mig en promenad imorse vid kl 9 men sen när jag kom hem så gick jag o la mig och sov ända till kl 14, det har inte hänt sedan...väldigt länge sen. Vet inte om jag kan påstå att det var skönt men kanske välbehövligt... sova är ju endå slöseri med liv, det får man ju göra när man dör.

Både N&N gick promenad idag, Nisse må vara världens snabbaste häst, han skulle ju absolut vinna i gång! Han lixom skenar i skritt. Lektionen på kvällen var väl sådär halvseriös va, mest skratt skulle jag vilja säga, men det ska ju vara kul att rida? ha ha. Allt är vekligen toppen nu, eller allt är väl att ta i men man ska glädjas åt det lilla. För att fokusera på det dåliga är väl endå onödigt och varför göra tråkiga saker när man kan ha roligt, livet är helt enkelt för kort för att lägga energi på det dåliga. So live your life my friends!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0