superhuman

Ännu en dag med strålande sol och blå himmel. Kan knappt tro att detta är sant efter den tunga vintern/istiden, men nu ni, nu börjar det hända saker på vår lilla planet!!! Var uppe med tuppen idag och har fått väldigt mycket gjort och än är dagen inte slut, ska straxt ta mig en långpromenad och sedan bort till trollen for som ride. Man blir ju lite mer motiverad i detta väder asso och man kan ju dessutom vara ute utan att frysa häcken av sig, det gillas!!!

Denna helg har varit lika vit som förra, även fast partyarmen röck som bara den så har jag endå bara myst med mina hästar och tjejer. Kind of bäst helt enkelt. Nisse har gått som klockan, dock väldigt pigg o glad, det gillas! Lovvan går bara bättre och bättre den lilla loppan men på tisdag kommer Johanna hem igen och allt är i sin vanliga ordning vilket ska bli så skönt, dessa två veckor har varit tuffa utan min hösapösa, hon är guld värd.

Idag är det även måndag vilket betyder att vi inleder ännu en bantningsvecka, nu är det verkligen dags för julskinkan att bege sig till andra breddgrader!


Trixie vintern 09, tufft med så korta ben :)

"Lyckan smiter in genom en dörr man inte visste att man lämnat på glänt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0