hmmm

Jag blir tokig. Blir helt galen av detta. Hur fan ska man veta vad man vill göra efter studenten!??!!? Eller jag vet ju vad jag vill, jag ska jobba som hästskötare ngnstans. Jag ska bli en flitig ryktare, en riktigt bra sådan. Men det är så svårt att veta vart man vill vara. Det är ju lixom på tiden att börja titta sig omkring o ta detta på allvar nu för snart är jag plugg/arbetslös. Det känns så sjukt att säga det, hela livet har man vetat vad morgondagen består av men icke längre snart. Ae vi får se vart detta rinner iväg, jag är ju en sån som vill göra allt, vara överallt men det går inte så nu måste jag välja och det går inte häller, önskade att någon tog mig i kragen o sa; här ska du vara och du ska göra det och det. Men det vill jag ju inte häller igentligen. Men man får väl börja någonstans och passar det inte så är det väl bara att flytta. OM det vore så lätt så att säga. Tänk om det bara kunde vara så som det var i sommras....ae nog tjatat om detta, livet är fullt med överaskningar!

Såg nyss på The notebook, världens vackraste film! Tjuter filmen rakt igenom, den är så fin. Och nu har jag även konstaterat att kärlek finns bara på film! Så tur det finns filmer då! Annars hade inte kärlek existerat? heh.
Har även gjort mig en sallad alá Emma, attans vad god, dessutom nyttig för nu är det slut på de tjocka tiderna, nu måste jag bli slim eller något mindre stor inför sommaren. Fast det känns ju inte som att man kan lämna jackan hemma på flera år, helt seriöst tror jag att det är en ny istid på G. Chill o bo i iglosar kankse, eller då vill jag bo i det där ishotellet :) uschalinge vad vidrigt, jag som älskar när det är varmt och mysigt! Så nu ska jag kurra ner mig i sängen för att se Dating in the dark, kan bli kul eller rättare sagt så dåligt som alla andra tvprogram så att det tillslut blir bra för att det är så dåligt.

Men först ska jag berätta för er att en dos häst hjälper mot allt. Lovvan var kalasfin idag, kankse ska tänka över det där med att skaffa en dressyrsadel för att sedan glida runt på dressyrbanan, värt att tänka på när hon är sådär jättefin. Tack Johanna för lånet av din häst när du är o latar dig, jag behåller henne även när du kommer hem hunnie ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0