Hugo Boss

Uppe med tuppen som vanligt trotts sen natt, men som sagt jag gillar ju tuppen. Kvällen igår var trevlig, inte sådär galen för en gångs skull, kul att testa på något nytt så att säga, dock gick det väl inte mer än en halvtimme innan första Hg fick ta sitt pick och pack och lämna dimman, men vi börjar vänja oss, det känns nästan som att det står "släng ut oss" i pannan, haha men ibland är de faktiskt lite hårda, vi är ju i grund och botten väldigt gulliga tjejer trots våra galenskaper.

Nu ska jag sätta på mig mina favoritkläder och traska bort till stallet. Vi hade en disskusion igår om hur många som rent ut sagt aldrig mer vill se en häst efter studenten men jag blir bara mer och mer säker för varje dag att det är detta jag vill göra, får abstinens om jag inte fått pussa hästnäsa på en hel dag, kalla mig hästgalning eller vad ni vill but that's the way i am. :) Längtar absolut tills detta blir mitt yrke, på något konstigt sätt så orkar man det tunga jobbet, de långa arbetstiderna, motgångarna och allt de som hör till, man gör det dessutom med glädje.
Och på tal om hästar så fyller min lilla prins hela ett år idag, tiden går alldels för fort! Men vilken bit han kommer att bli, inte så konstigt kankse om man ser på hans päron.

Kolla vilken goding.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0