vilken dag...

Jupp denna dag har varit långt ifrån skoj. Var ute i solen imorse ett par timmar, och jag är ju sjukt ljuskänslig så detta resulterade i ett migränanfall åter igen, sådär kul va. Så då var den dagen förstörd då det enda som hjälper är lite piller och ett mörkt rum, några timmar senare var både hörsel och synen tillbaka igen meen vilken huvudverk jag har nu och inte kan jag sova för jag har ju princip sovit hela dagen. Men imorgon är jag fit for fight igen. Då det vankas LB - träning på skärlunda.

Till helgen styr vi kosan mot Södertälje för lite tävling. Ska bli skönt att komma iväg lite:) På måndag börjar skolan igen, vet inte vad jag tycker om det..har ju varit rätt gött att bara gå dit när man vill. Jag trodde jag skulle få mycket gjort men har endast varit där en gång på fyra veckor!!! inte Ok, så nu blir det skärpning!!! Man vill ju ta studenten med huvudet högt lixom!!! Ska nog ta o hoppa i säng nu så jag blir en ny tjej snart. GN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0