amazing

Dagar som denna är bara så underbara. Solen har värmt hela dagen och jag har varit sådär hopplöst lycklig, min älskade skola har jag att tacka dagen för. Alla är som en hel familj och jag bara älskar det över allt annat. Som fröken säger; när ni lämnar oss kommer mitt hjärta att gå i tusen bitar, det kommer mitt med.
Dagen har som sagt spenderats i skolan från 11:00 till 19:00 för att vi har haft real-mässa, vilket innebär galet mycket skratt, dans på bordet, kärlek, lycka, fröknar som delar ut mellis, riktig häst som klipper gräsmattan, pocorn, chips, microvågsugnar och sist men inte minst hästbilder över hela skolan. Ja, jag kan inte förklara min kärlek i ord...

Dock så tyngde min körlektion ner humöret ngt idag, tusan vad svårt det ska vara att köra bil, eller att köra är ju igentligen en piss of cake men om bara alla andra kunde akta sig för mig, eller hälst av allt, hålla sig inne när jag ska köra, för jag tycker att jag ska få köra först jämt men det tycker inte min körskolelärare...Nu ska jag verkligen sova, då min sovklocka ringde för länge sen, lång dag imorgon men sedan är det lång helg vilkeet jag inte var alls förbredd på, ha gärna noll koll... och om lite drygt en vecka åker jag till turkiet, gött!



Bild från när klassen var i skåne, underbar vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0