fullt ös medvetslös.

Så sant som det är sagt, ingen rast och ingen ro här inte, nu måste jag välja mitt liv. Och just nu har jag valt mina hästar men nu är det nog dags att tänka om, jag har en vecka på mig att slutföra ALLA ämnen i skolan och då menar jag inte att jag har en rest, nej det är 10tal. Suck men nu ska kämpa in i det sista?! Får se hur det går med det...
Idag har det i alla fall vart fullt upp, precis som alla andra dagar, idag har det hunnits med att titta på en lägenhet i mantorp som var jättefin, trevligt omräde och nära till jobbet, så den känns bra, känns som att livet börjar styra upp sig bara jag får någonstans att bo och det ska bli SÅ skönt att ha något eget, bara mitt. Sedan tog vi en sväng på Ikea, alltid lika roande, eller inte! Dock smet jag till ikano som i o för sig är lika booring, men jag hittade en studentklänning som såklart inte fanns i min storlek, typiskt mig att vara ute i sista sekund. Sedan for jag till stallet och red lite hästar och bäddade deras sängar så mjukt! Och tro det eller ej men nu så har jag pluggat men ger nog upp nu för uschalingevad tråkigt det är! Snart är det ett minne blott...

Måste ju även nämna att min älskade ponny fick ett föl natten till lördag, äntligen så fick jag min Coco Chanelle. Kolsvart med två vita bakkotor, underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0