i tought i saw something in you



Ännu en dag har mina hästar räddat mitt humör, ja de räddar nog mitt liv mer eller mindre.

Denna helg har jag varit tävlingsfri vilket betyder att jag har haft en hel helg "ledigt", vilket har varit underbart, eller välbehövligt kankse är mer rätt ordval. Gårdagen tillbringades som vanligt först i stallet och alla hästar skötte sig utmärkt. Sedan vankades det utgång och jag var inte pepp alls till en början, det blev sent i stallet vilket resulterade i en snabbdusch, lite mascara och ett snabbt klädval som i andra fall brukar vara minst ett dygn innan. Så iförd converse och en helt vanlig vardagstunika vandrade jag hem till Johanna närmare kl 10. Vi förfestade helt ensamma hon och jag, men vem har sagt att man måste vara fler för att ha kul? Vi löste det iaf jättebra på egen hand :) Väl på krogen var både jag och Johanna taggade för en galen kväll mot alla tidigare tveksamheter, var faktiskt en riktig bra utgång om man bortser från vissa incidenter såklart men vad vore livet om allt gick som smort? Dock trodde jag att jag hade hittat min prins men prinsen var ingen prins tyvärr.

Men nu efter denna dag som har innehållt hästar från morgon till kväll, barnkalas, fölnäsor, kostank, skräpmatskäkande och allmänt trevligt mys med mina absoluta favoriter så är det dags för sängen och jag kommer att somna gott efter ett par glas vin...

love like you never been hurt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0