Norrköping international horseshow

Ja ännu ett "nhs" är över vilket både är skönt och kind of hämskt. Har jobbat på banan hela helgen ocha jag måste verkligen säga att jag har haft det underbart roligt. Trotts regn, lera, mera regn, tunga hinder, arbete på tid, ingen sömn och att vi klassas som B-människor så har jag inte avverkat en enda sur min och jag har inte sett många sura miner häller. Men vilket gäng är bättre än "banjävlarna" lixom, sjuka människor men tusan vad vi är kul!

Imorgon är allt som vanligt igen efter en veckas skolledigt men snart är detta slut, tiden går allt för fort just nu, jag hinner inte med något alls! Så mycket att göra och så lite tid. Men man känner att man lever så att säga, lagom sliten efter hälgen, höften är ur funktion, värr än vanligt asså, benhinnorna blir inte smärtfria och att första klassen började 06.15 i morse efter att ha spenderat en natt som väktare gör ju inte att hjärnan arbetar lättare, man kan säga att sömnen lyste med sin frånvaro inatt, men det kommer ju fler nätter, man behöver ju inte sova varje natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0