please don't waste my time.

close your eyes, clear your heart and let it go.

och det är precis vad jag ska göra. Hur kunde jag nånsin tro att detta skulle vara annorlunda mot allt annat.
Men jag ska inte klaga, livet leker rätt så bra nu, nästan exakt 1 månad kvar till studenten, det är dock mer skrämmande än fantastiskt. Hur ska jag nånsin kunna leva utan mitt HG? Med er är allt som en dans på rosor, det har jag sagt förr men med er är jag verkligen mig själv och hur underbart roligt har vi inte, inga krav - bara lycka. Jag älskar verkligen er av hela mitt hjärta och jag ska njuta av varje sekund vi har kvar tillsammans. Men jag tror livet som hästskötare kan bli rätt så bra, det känns som att jag har hamnat rätt, även om det skrämmer mig att bo själv så ser jag faktiskt fram mot att flytta, ska bara tygla min rädsla för mörker-allt går om man vill!




Snart är det även dags för en veckas solsemester, kan vara behövligt. Ligga o plaska i vattnet samtidigt som man bränner fläsk i solen, kan det bli bättre. En vacker dag när jag kan slita mig från mina hästar så ska jag absolut jobba ngt år i utlandet och bara leva livet, party like a rockstar helt enkelt. Men tills den dagen är inne dröjer.
Men även om jag ska tillbringa en hel vecka tillsammans med min sjuka familj så ser jag faktiskt fram mot det. Vem vet, jag kankse hittar en turre att slaffsa med, så som min far uttrycker det, men det är nog ingen risk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0