SÅJA

Tjugo minuter kvar till vi drar oss mot flygplatsen! GÖTT! Ska bli skönt med lite sol och semester, lite avkoppling från omvärlden som jag just nu är lite trött på! Ja, har igentligen inte så mycket att säga mer än att vi är galet taggade inför studentveckan, våra planer smids mer allt i detalj och idag har även en studentklänning inhandlats, bättre sent än aldrig, förstår inte varför man ska göra allt i tid, lite mer spänning såhär! Och mina skolarbeten är i stort sätt klara, utom några få, vilket löser sig så småningom,,,sen är det bara det där helvetes körkortet som ska kirras, böckerna är med på resan, får se hur mycket jag får gjort, jag känner mig själv tyvärr!

Men nu kommer skussen, hadt så fint mina käraste och lova mig att om jag dör så ta hand om Coby åt mig!

love//emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0