CC

Det känns som om det är höst, ruggigt, grått och kallt. Men idag trottsade vi vädret och styrde kosan ut på landet för att titta på ponnytävlingar, trevligt och dessutom mysigt, men vad räddar dessa dagar bättre om inte lite hästar, goda vänner, lite kaffe och ännu mera hästnäsor? Ja en riktig sån dag har det varit, Tibbie the star gick som klockan, sedan åkte jag och Annelie och tog in fölungarna, de är underbara! Sedan en tur på Nils för att sedan gå på födelsedagskalas, vilket var mycket trevligt och god mat fick vi tillagat av min käraste vän Heidi! Hon är fantastisk på alla sätt ♥

Tiden går fruktansvärt fort nu, hinner varken med mig själv eller något annat och även väldigt blandade känslor just nu. Mycket känslig period nu, men så fort allt styr upp sig ska nog allt gå ur vägen. Live, laugh and learn. Hur ska jag nånsin reda livet utan mina älskade vänner som ALLTID finns här för mig, och utan Sara och utan mina trogna hästar och utan familjen och utan trygga Norrköping? Man kan väl säga att jag är rädd just nu eller nervös, jag vet inte, både och kankse. MEN nu måste jag gå vidare så det blir något utav mig, man kan inte stanna i tryggheten livet ut? För påminn oss om när vi önskar oss ett liv utan svårigheter att ekar växer sig starka i motvind och att diamanter framställs under tryck. Så ge aldrig upp dina drömmar, det är för dem vi lever, och dör för.



Coco Chanell
2010-05-07
e. Jalos Vidar
u. Coby

Bosse har fått en helsyrra, nu är de tre i min Cobyfamilj!

Kommentarer
Postat av: linn

oh, är det din? :(

2010-05-17 @ 16:52:41
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0