why do all good things come to an end...

Kind of bloggtorka, men inte så konstigt pga av allt jag har att göra. Har inte haft en gnutta tid över på jättelänge, den enda lediga tid går åt till att plugga, det är surt jag vet men våga vägra IG! Säger som bjertis; går du in i väggen har du hållt för lågt tempo...Spring igenom den!!!!! Lite av sanningen och lite utav mitt liv just nu, man försöker göra allt och vara alla till lags, det går bra ett tag tills man inte vet vad man gör längre, man vet knappt vad man heter och man glömmer bort att leva ut sina drömmar. 

Men snart är studenten här och jag kan verkligen inte fatta det, jag vill inte fatta det. För det första så trodde jag aldrig att jag skulle ta studenten, trodde jag hade gått klart skolan efter 9an, och för det andra så känns det lite 50/50 just nu, väldigt blandade känslor. Jag tjuter var om vartannat och i andra sekunden är jag väldens lyckligaste över att jag ska ut i the real life. Dessa tre år har verkligen vart de bästa i mitt liv och den dagen vi står på trappan kommer jag att tjuta blod. Ja, som ni har förstått så är jag inne i en väldigt känslig period just nu...det krävs inte mycket för att jag ska bryta ihop om dagarna, mestadels så bryter jag ihop i de lyckligaste stunderna. Jag kommer aldrig att få tillbaka denna underbara tid, men varje början har ett slut men I hold yesterday in my heart. Men varje slut har även en början och jag hoppas över hela mitt liv att detta kommer att funka, jag är nervös.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0