wrong in all the right ways

Jag har alltid sagt att man ska älska livet och gör man det inte har man bara sig själv att skylla på, allt blir vad man gör det till. Livet är för kort för att slösa bort på onödiga saker, så jag gör det jag precis vill göra, det är klart att man frågar sig själv vissa dagar varför i hela helvetet man håller på med det här. Att åka på tävling i 15 minus, snöstorm och efter att man har sovit i 2 timmar är väl kankse inte det alla drömmer om men i slutändan väger allt det bra över det dåliga, i mängder. Hästfolk är ett galet folk, jag vet! Det är det jag gillar med det här, aldrig ska jag byta bort mitt liv, hur ska jag nånsin kunna flytta från mantorp, mitt mantorp, söka unversitet känns faktis rätt så onödigt just nu, jag lever min dröm. 

Veckorna går galet fort just nu, jag har redan varit här i 5 månader, känns som att det var förra veckan jag flyttade in i min lilla lägenhet men endå känns det som att jag har varit här hela livet, kan nog börja hålla med Johanna om att jag har haft galet med tur för att jag alltid har hamnat på så bra ställen, allt här är verkligen toppen. Visst saknar jag er alla där hemma, ni kommer alltid att ha mitt hjärta tjejer, never gone. Men måste också berätta att Familjen J får all min kärlek just nu, de är verkligen toppen, jag har nog fått en extrafamilj livet ut ♥

Nu ska jag ut och rida färdigt, 4 hästar ridna, 4 kvar, amazing! PUSS 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Fem månader?!? Herregud vad fort tiden går

2010-12-11 @ 01:39:47
URL: http://Etelfer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0