don't worry

Har lärt mig med tiden att ´planera´ är ett väldigt onödigt ord, det är väldigt sällan det går som man planerat eller det går rättare sagt aldrig som planerat så därför ska jag hädanefter sluta upp med att 'planera', helt och hållet till och med. Jag ska inte tänka för mycket på morgondagen och jag ska inte planera veckans arbete, men det jag ska planera minst av allt är framtiden, min framtid. Men jag ska aldrig sluta att längta efter det liv jag alltid drömt om men efter veckans lärdomar har jag lärt mig att livet kan rinna ur en så fruktansvärt fort så kära vänner, lev idag och älska det du gör. Älskar du inte livet så är det bara du som kan göra något åt det, ingen annan. Allt blir vad du gör det till! whit love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0