every long lost dream led me to where you are

Måndag igen och ännu en helg har passerat. Denna helg styrde vi kosan mot jönköping, ett väldigt kallt jönköping med en turkduk i ridhuset men vad gör det när de hade toast, jag älskar toast för er som inte vet. Fredagen tog vi med oss de båda grå, den lilla satte sin nolla och är nu flyingeklar, det ska bli kul med en vecka i gammla goa skåne, den stora grå va inte nolla om man säger så. Lördagen tog vi med oss 4 och ingen av de förstod rikitigt varför de skulle va nolla så¨de fixade lite inne på banan. Men all kärlek till hästarna, de är bäst och jag gillar de allihopa, aldrig en dag utan de! Det blev en lång lördag i jönkan, runt halv 9 tuffade lastbilen in på gårdsplan här hemma, då var det hets att styra klart allt och fixa pärlorna inför sängen, sedan var det bara en snabbisfix för att sedan bege oss ut i natten, jag och alex, ett team utöver det andra tog den gamla mechan och begav oss till havs, nejdå men vi mötte upp tre kex för att sedan gå till havs med den stora färjan, helt okej kväll med trevliga vänner men dagen efter var inte lika kul, upp och mocka kl 6 efter 2 timmars sömn är inte det alla drömmer om men på något konstigt sätt så gillar jag det endå.

Idag har chefen åkt hem till estocholmo vilket innebär att jag har alla pärlor för mig själv, så kankse dags att börja rida nu och bara för det är så intressant för er att veta så är det den internationella städarveckan ute på logen nu, låter gött. pussss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0