helg

En halvledig helg på ingång, och mina vänner frågar då hur i helvete kan man vara halvledig? men jo jag kan, har inte stalletjouren för en gångs skull vilket betyder att jag endast behöver luncha mina djur som i sin tur betyder sovmorgon och tidig hemgång, trodde ni ja, har börjat städat i princip överallt nu, och ni som känner mig vet att jag vänder upp och ner på allt när det städas och det ska bli perfekt annars kan det ju lika gärna va. Dessutom är chefen hemma i stockholm så alla 8 troll ska ridas, och även all stallgöra såklart så tror ni att det blir några sovmornar o tidiga hemgångar, ae va! Men bara tanken av att vara "halvledig" gör mig lugn i kropp och själ och dessutom så älskar jag ju att ha hästarna alldels för mig själv, igentligen skulle jag vilja ta med de hem allihopa för att de är så goa och rara allihopa, balo och måns vill nog inget hällre än att dricka te i min gröna skinsoffa med ulltofflorna på! Anna är ju förstårs ute och slirar medan Dennis och Johan hänger med grabbarna på pizzan. Pia surar som vanligt över att hon valde fel outfit innan utgång men efter lite starkt att dricka släpper även hon loss. Weine och Jesper myser istället till en film medans Doris visar de stora tjejerna vart skåpet ska stå!

En vacker dag så ska ni få en riktig prestation av mina hästar/arbetskompisar/familj/bästa vänner, ja de är de mesta av det bästa för mig.

Men nu efter en trevlig kväll, som vanligt hos min andra familj med gott käk, idol och fina uppsättningar så ska jag nog bädda ner mig i min goa säng, puss på er mina finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0