moments of gold

Efter en ledig helg så borde man känna sig lite mer utvilad men nae, inte jag, lika jävla matt, grå och trisst som innan. Vill inte åka hem igen, inte nu, vill vara kvar här hemma i norrköping, mitt riktiga hem. Med mina bästa vänner som gör mig så lycklig dygnet runt, det var länge sen jag skrattade såhär mycket, vilket behövdes. Spenderat större delen av helgen med min soulmate johanna, hon är bäst, eller lite mer som vi brukar säga; vi är bra på allt man ska va dålig på och dåliga på allt man ska va bra på, sorgligt men sant, men fy vad kul vi är, tänk om alla hade vänner som oss.

Fredagen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, men tänk vad tråkigt ospännande allt skulle bli om allt gick som på smort. Men framåt em började allt styra upp sig, en tripp till systemet så ska väl allt ordna upp sig frammåt kvällningen och visst gjorde det dä. Vi styrde kosan till madde bonde på bondelandet, korkade upp och dansade oss varma.  Väldigt trevlig kväll med mina absoluta favoriter genom alla tider, HG♥ Finns inga som gör mig lyckligare än de, never gone

Lördagen hade jag inget planerat för första gången på flera månader vilket började med en väldigt skön känsla men ni som känner mig vet att jag blir utråkad efter dryga timmen, så jag letade upp johanna efter nattens bravader och lunchade lite på stan sedan började jakten efter plånboken som försvann dagen innan, men tur som vi alltid har så var även den på plats efter lite sökande. Begravde även min mobil efter gårdagens bravader, köpte sedan en ny gangsta mobil för 249 kr, vilket kap! Kvällen bjöd på några fina åkturer genom stan för att sedan hamna hos Elin för lite chillidill, men en halv film pallade vi med innan det blev krogensnack och sant som vi sa, på krogen vi va. Fast kvällen slutade rätt dålig men vad gör det om hundra år....

nee nu blir det världscupen, popcorn och lite vin o sedan ett varmt bad för att sedan återvända till mantorp och en ny jobbperiod.....har ångest, tillhör inte vanligheterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0