someone to love

galet vad fort dagarna går, hinner inte med, måste snart börja tänka på vad jag ska göra nästa år!?!? Men ni som känner mig vet ju att beslut är det värsta jag vet, om jag skulle få bestämma så skulle jag vilja göra allt, vara överallt och göra tusen saker samtidit på tusen olika ställen, men varje själ vet att det funkar inte. Så dags att funtra på refrengen, skola eller hästarna. Bådar nog bäst med skola men hur ska jag nånsin kunna lämna mina bästa vänner, omöjligt. Och de människor jag träffat här, ännu mer omöjligt, jag har fått en ny familj, jag har blivit en johansson. De är fantastiska på alla sätt, kärlek till dem. Men visst finns tankarna i bakhuvudet hela tiden om att flytta hem till ma och pa, leva mitt vanliga liv och göra allt som jag gjorde förr. Tankarna är många men det jag funderar över mest just nu är hur jag ska överleva vintern som sägs bli den kallaste vintern på över 1000 år, jag kommer gråta mig igenom hela vintern. Om det är någon gång jag klagar och tycker synd om mig själv så är det när jag fryser, aldrig annars, så det är väl bäst att jag äter upp mig lite, bullar ja tack! Men onyttig mat är det ju inget vi snålar med direkt, men som sagt vi lever bara en gång och varför inte dö lite fet i själen, glass är gott. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0