long time, no see!

En hel sommar har gått, en hel jävla sommar, det är rätt ofattbart. Nu är det höst och snart är det vinter men foppatofflorna har jag inte bäddat in i garderoben än, det är positivt iaf. Mycket har hänt med mitt liv under sommaren iaf, jag har hunnit med att flytta till storstaden Mantorp till en alldels egen lägenhet där jag är tvungen att städa, tvätta, diska och laga mat alldels själv, ett stort steg om ni frågar mig. Jag har blivit en kaffedrickande hästskötare åt världens bästa Roine. Träffat galet bra människor som förgyller hela mina dagar här på gården. Ja, man kan väl säga att hela mitt liv har förändrats, jag klagar inte på något för jag trivs som fisken i vattnet men om man gämnför mitt liv nu mot för ett par månader sen så är det sig inte likt någonstans, jag sliter mer foppatofflor nu än vad jag sliter klackar och intaget av alkohol har sjunkit drastiskt, jag går upp ungefär samma tid som vi förr var på väg hem, fast en sak som är desamma är att dessa hästar är fortfarande det bästa jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0