Norrköping

Efter en fyraveckors jobbperiod utan rast, vila och mat, nejdå riktigt så illa är det inte, det är fröken som överdriver :) Men en helg ledigt "hemma" i nkpg behövdes för att få mig som ny igen. Helgen tillbringades med familjen som alltid har några nya upptåg att bjuda på. Fredagen bjöds på fredagsmys, precis som det ska va, med mina allra finaste vänner, de jag har delat mest med, ni är fantastiska. Idol, chis, popcorn och läsk, vem trodde att denna kväll skulle sluta med hells angels och macdonalds. På lördagen var jag först på en snabbvisit på mitt gamla älskade norf, alltid lika trevligt. För att sedan komma hem och dyka ner i mitt efterlängtade badkar, vad är bättre än ett varmt bad, ett glas vin och min telefån, ae inte mkt va! Senare vankades det utgång med mina käraste HG, dessa kvällar brukar ju bli rätt vilda och inte trodde jag denna kväll skulle bli annorlunda men denna gång var vi nog en knippe lugnare, kankse för att det mäst spelades håkanbråkan, och vem kan dansa till det? Inte vi iaf. Men visst hade vi det trevligt. Söndagen bjöds på en fika hos mormor, alltid lika spännande att se hennes nya tillkomster i hemmet... sedan bar det av hemmåt mot mantorp där det blev macdonalds med bästa Alex och även lite undercover hemligheter med pp.

Kom ihåg att livet är inte de dagar som passerar, utan de dagarna man minns så fyll inte ditt liv med dagar utan fyll dina dagar med liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0