putte

Tiden går allför snabbt just nu, över tre månader har jag nu spenderat mitt liv i Mantorp, mitt fina mantorp och visst älskar jag livet här men ibland är det galet hur mycket jag saknar det vanliga livet hemma i Norrköping, att få mammas lagade mat, träffa mina vänner precis när jag vill, spendera veckodagarna i stallet, festa hela helgerna, att det jämt är tvättat och städat, att bara vara hemma helt enkelt. Men nu har jag gått och blivit en såndär vuxen, jag tvättar, städar, lagar mat, byter lakan, gör matlådor, hämtar posten och handlar mat, visst låter det tråkigt men jag gillar't faktis, att få ha något alldels eget och jag älskar verkligen min fina lilla lägenhet, Putte heter han, väldigt söt men ibland är han ganska slö och städar sig dåligt men för det mästa fixar han allt. Igår fick han till och med lite presenter, både tavlor och lite nytt käk.

Over and out, stallet är klart, några är klippta och nu är det riddags, hoopppallaa som turken i bussen skulle ha sagt. xo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0