beautiful disaster

long time no see...igen. men kära vänner, jag lever fortfarande, ibland är det knappt men jag är endå fortfarande livs levande och det tackar jag för. Att ta in hästarna i full storm är ett kapitel för sig, älskade söta lilla weine höll på att göra mos av lilla mig idag, ibland undrar jag hur de tänker,,dödar de mig så svälter de ju ihjäl så ska nog ha morronmöte med little wini imorn eller lite mer BIG MAMA som han igentligen är för dör jag blir nog måns o martin väldigt ledsna. Nog om döden jag lever ju fortfarande som sagt även om jag tar mig igenom dagarna med en karta piller just nu, men sjukdom och smärta jobbar man bort. Chefen har varit på semester en hel vecka vilket innebär att jag har haft alla superstars för mig själv, de har gått som stjärnor oxo, Måns gör mig alldels lycklig i själen varje dag, hur ska jag klara mig utan han sen,,,aee roinar får nog skicka med han :-) Men efter lite om och men fick även jag lukta på lite gbg och skandinavium doft, vilket gjorde mig till en ny människa, behövde verkligen lite ny ork och motivation. Träffade mkt trevligt folk, åt och drack gott och såg förstårs galet fina hästar, helt stört hur duktiga hästarna är,, ryttarna oxo för den delen. Efter en alldels för kort helg så började en ny vecka, känns som att veckorna bara går utan att det lixom händer något, man väntar bara på nästa vecka. Eller jag väntar nog mest på våren och sommaren, för att ge livet lite glädje igen. Den kommer sakta men säkert precis som alla andra saker, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:)

Nu ska jag bädda ner mig i min goa säng och se på the notebook, kan vara världens finaste film,, det är ju rätt synd att sån kärlek bara finns på film men jag nöjer mig med det :) älska, glömma och förlåta känns som en bra avslutande mening. natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0