dagen efter kvällen före

Ju äldre man blir desto visare blir man, trodde jag ja. Men ännu en gång har jag brytit mitt löfte om att aldrig mer dricka så man stupar, fast jag tror att det bara är en åldersgrej, man tål lixom mindre när man börjar bli gammal, eller så tål man mer och det resulterar i att man är mer död än levande dagen efter, vilket jag var idag. Att göra stallet en dag som denna är en upplevelse för sig, varje greptag orsakade en väldigt obehaglig känsla, och att linda benen ska vi inte prata om, sitta på huk för att sedan resa sig upp igen var väl inte det jag drömt om iaf, nä ni idag var min högsta dröm att få tillbringa en vecka i frammåtstupat sidoläge men vad gör man inte för sina stjärnor, de gör mig verkligen så glad, blir alldels hel utav dom. Men nu är det väl dags att skuffa i säng, imorgon beger vi oss iväg på clearround med 7 små hästar, vilket innebär inga lugna stunder :) puss och godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0