never ever trust anyone

kind of bloggtorka skulle man väl kunna säga...igen. men så är det när tiden inte räcker till och livet har för mycket gott att bjuda på. det jag menar är att jag gillar mitt lilla liv här i mantorp, det är verkligen som ett litet liv, man behhöver inte vara någon, inte någon mer än sig själv, och det gillar jag så mkt. Dagarna går som de ska offtast, olika incidenter både  här och där men det är väl de som gör vardagen, men kan känna att det är weine som får dagens ris, han är en hejjare på att inte göra som jag säger och hans största hobby är att smita när man ska ta in eller ut han från hagen, och idag gjorde han det han är bäst på och tog sig en repa i Carros trädgård, jag säger aldrig att jag hatar ngn häst men de grr han smiter säger jag det närmare hundra grr, men inte blir han snällare för det, man an väl säga såhär att jag längtar inte tills årets första tävling då han ska med, då är han vild och galen, helt ohanterbar most of the time, hoppas hans soulmate sander ska med :)) Nog prat om wienes äventyr, idag har hästarna hoppat som stjärnor, pia var väl ingen lysande stjärna men nog är hon fortfarande en stjärna. Roine lär mig rida sakta men säkert, han är bra han min chef, undra om jag nånsin kommer att kunna jobba för ngn annan...

Annars går väll livet som vanligt, kan känna att de sista veckorna har kännts lite tyngre, vad det beror på är vädret, skulle jag vilja säga men i detta fall är det inte vädret som tynger ner mitt humör, nej dt är ngt helt annat, men den som lever får se, jag hoppas som vanligt på det bästa och drömmer lite för stora drömmar, ibland är både människor och saker för bra för att vara sanna.

Nu borde jag nog skutta i säng, upp och studdsa om ett par få timmar igen :) men vad gör jag inte för mina absoluta favoriter.


Min bästabästa Måns, han gör mig hel varje dag. Igår va han jättesjuk, jätteont hade han och det var länge sen jag var så ledsen och rädd. Men imorse var han gamla, goa vanliga Månsan igen och ingen var gladare än jag :)
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0