never ever give up

När vi önskar oss ett liv utan svårigheter, påminn oss då att ekar växer sig starka i motvind och att diamanter framställs under hårt tryck....

ibland känns allt lite tyngre och det enda man vill är att ge upp men som sagt inget blir bättre av att gräva ner sig, imorgon är en ny dag och då styr vi kosan mot jönköping med 4 hästar det gillas, även om inte endagarstävling är det roligaste så är det endå tävling och det bättre än att lunka hemma.

igår var vi hemma hoss J på ännu en myskväll, gillar dom. åt marengswiss och det kan ju va bland det godaste som finns, mmmmmmm:) ae roligare än såhär blir det inte idag, dags att skuffa i säng, upp om 4 timmar:) Tur jag har min månsa som tittar så snällt på mig varje dag och säger hela tiden hur duktig jag är, gillar verkligen han. puss på er.



Ad astra per aspera - till stjärnorna genom svårigheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0