örebro

som jag sagt förr, endagarstävling är inte min grej men oxo även som sagt det är bättre än inget. idag tog jag och packade in 4 tjuruga ston som bara lägger energin på att pipa och vifta med frambenen, tur att min gladaste väh var med och styrde upp bitcharna, vår allas kära johan, vilken man han är, efter 3 års tävlingsviila så går han in och pluppar över som om det är det enda han gjort i hela sitt liv, vilket resulterade i att han var tvåa, nöjda och glada var vi för de, men nöjdast var han nog själv :) Pia skrällade till och satte en nolla till allas glädje, ni ser med morötter finkar allt ;) även doris var nolla och skötte sig kalas, hon går verkligen från klarhet till klarhet, en stjärna med humör så att säga, anna var asbra hon med utom när hon lekte superman över trippeln och fick med sig bakbommen. dagen har innehållit både storm och lera, finns inget värre, nog aldrig svärt så mkt´på en tävling som jag gjorde idag men vad gör det om hundra år och när hästarna går så bra :) men nu är jag äntligen hemma och en sovmorgon vore inte helt fel men nej sova får man göra när man dör,, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0