perfect

trött, sliten eller bara allmänt utmattad, ja dt är frågan, jag känner mig nog lite utav alla tre. att blanda jobb med fest och sen lite till jobb tar på krafterna fast på ett bra sätt skulle jag väl vilja säga. igår firade vi min älskade vän wejdar med en liten förfest här hemma i lägenheten för att sedan bege oss in till krogen, men en såndär fet krogenrunda blev det inte men jag klagar inte för ingen var gladare än jag när jag vaknade imorse och insåg att jag inte var bakis, jag var tom helt nykter och det var en bra start på dagen. så kl halv 8 väckte tuppen mitt lilla gäng i lägenheten och det var dags för mackendonkenfrulle som kan va min o wejdars absoluta favorit...och som alltid på våra frukostar så var det genomgång av gårdagen och det slutar alltid i att jag o alex inte kan hålla oss för skratt...jag är så glad att jag trättat detta retard, hon gör mig så glad flera ånger om dagen...:)

efter en lång dag i stallet är det äntligen dags att krypa ner för att sedan snart gå upp igen, imorgon styr vi kosan mot örebro med 5 små hästar, vilket ska bli kul, hoppas på sol. med tanke på att han däruppe lurade oss häromdagen att det var vår fast det fortfarande var vinter igentligen så har han mycket att gottgöra.
Imorgon gör vår allas kära Johan tävlingsdebut efter tre år utav tävlingsvila efter en senskada, han har både klippt håret och badat vilket betyder att han är nog nervös nu..:) även vårt lilla fuxsto ska få sätta fart på sitt tävlingsliv igen och jag hoppas att turen är med henne denna gång..de andra små stjärnorna ska få glänsa lite till allas förstjusning, mäst till min kankse,,,men hästarna är verkligen allt för mig,,:)

nu är det nog dags att sova en skvätt så man är pigg o fräsch imoron:) natttti.


love is all you need.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0