all good thing come to an end

Endast fyra dagar kvar att jobba här hos Roine, känns rätt sjukt. Man byter ju inte bara jobb lixom, man byter liv helt och hållet och det känns helt stört men guttans vad skoj det ska bli! Visst kommer jag sakna Mantorp och Tollstad och allt som hör till här, det har varit ett väldigt roligt år med mycket skratt och roliga dagar, har träffat väldigt många nya vänner som jag hoppas att jag inte sett för sista gången även om jag byter nationalitet för ett tag :)) Men vem vet, jag kankse hittar min kärlek och lever som spanjack resten av livet, solhatt-javisst!!!

Ikväll kör vi en liten tradition med onsdagsutgång med dreamteam och sundetgangstaz som vi kallar oss och jag kan känna att vi lever upp till vårat namn och dom till deras ;) Blir nog bra med ett par glas vin efter dessa turbulenta dagar med alldels för mycket känslor inblandade. Men ibland är det inte lätt när det är svårt! over and out så att säga, nu ska jag ut och skutta häst, fina hästar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0