i rather love just a little to much

Har så många tankar just nu, om allt, om livet. Säger som C säger: tänk att du kastar dig utför ett stup och du vet inte om du gör dig illa eller om du landar mjukt, och det är exakt så jag känner nu men det man inte vet, måste man ta reda på! Och om två veckor har jag förhoppningsvis landat i los espania och påbörjat ett nytt liv, vilket känns bra men konstigt. Jag tycker det har varit tufft att ha mina vänner en hel timme bort men nu är det flera världsdelar bort och det gör ont men jag vet att ni kommer att finnas kvar även om det tar tio år innan jag kommer hem igen, så många år som vi har hållt ihop nu, kan det vara tio år, minst! Och jag vet att inget kommer att sära på oss, ni är det mest värdefullaste jag har, och jag älskar er mer och mer för varje år som går, everywhere i'm, you will be whit me ♥

Men nu är det så va, att man får inte allt man vill ha och det kankse är lite surt men det får man lära sig att leva med, för livet handlar inte om att vänta ut stormarna, det handlar om att lära sig att dansa i regnet. Vi alla vet att människor man en gång har förtrott sig till kommer att hugga dig i ryggen när de fått vad de velat ha och det är sånna människor man måste lära sig att se igenom från början, för där ute finns det gott om ormar, så håll i din goda vän även om dina fickor är tomma. Men det som tynger mig mest är att vissa människor som igentligen är fantastiska indivder förstörs utav omgivningen runt omkring och att dom inte ser det själva. För en dag är det försent att nå sina drömmar, tyvärr! Men jag tror på ödet och att jag vet att de jag älskar kommer på ett eller annat sätt komma tillbaka in i mitt liv, någon gång!

Men nog om allt såntdär tråkigt snack, jag är igentligen en lycklig människa som älskar livet och har haft en fantastisk vecka hemma i norrköping och inte nog med det så har jag två veckor kvar här hemma som jag kan spendera med att bara göra det jag vill, och jag ska älska varje dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0